Excellente klantbeleving (dagdeel)
Behalve vakvrouw ben je ook gastvrouw. In deze training optimaliseer je de klantbeleving. Hierdoor blijven jouw klanten bij jou komen, komen er meer klanten naar je toe en komen de klanten vaker naar je toe. Iedere klant wordt een ambassadeur voor jouw bedrijf.
Graag neem ik je mee in het optimaliseren van de klantbeleving.
In deel 1 van deze training neem ik je mee op ‘klantreis’. Een van de veelgebruikte instrumenten om de klantbeleving te verbeteren in jouw bedrijf is customer journey mapping. Je brengt jouw ‘klantreis’ in kaart, doordat je alle interactiemomenten van de klant met jouw bedrijf opschrijft. De ‘reis’ die jouw klanten beleven heb je dan duidelijk in beeld.
In deel 2 van deze training bespreken we alle klantcontactmomenten en geef ik jou persoonlijke tips en aanbevelingen. Een inspirerende sessie over klantgerichtheid en klantbeleving.
Na deze training kun jij het verschil maken met jouw persoonlijke manier van benaderen. Je bent niet alleen een excellente vakvrouw, je bent ook een excellente gastvrouw. Je biedt een excellente klantbeleving bij trouwe klanten en klanten die vaker komen.
Kosten van deze training zijn 225,00 euro, excl. BTW
Maximum aantal deelnemers: 6