Reviews

"De manier van lesgeven van Jacqueline was prima, open, gefocust en stimulerend, op een rustige manier. Ik ben supertevreden met alle informatie die ik gekregen heb en kan gaan toepassen. Op een schaal van 1 tot 10 zou ik Jacqueline een 10 geven, zeker voor de rustige en doortastende manier van lesgeven! Prima, laagdrempelige en vriendelijke workshop waarin je heel veel tools krijgt die je in de praktijk kan gaan toepassen, zónder te pushen!! "
Kirsten van Bottenburg
Kirsten’s Beauty Studio in Zoetermeer
"Hele fijne duidelijke uitleg en goede tips gekregen om het verkopen makkelijker te maken. Wat mij het meeste aansprak in deze training is om goed de behoefte van de klant te achterhalen. Ook de intake voor de training is handig, op die manier weet Jacqueline goed wat ik lastig vond."
Isabelle de Bonth
Elan Clincs in Riel
"Er kwamen veel verschillende onderwerpen ter sprake en deze waren zeer leerzaam en makkelijk toe te passen. Iedereen in de training kreeg de kans om aan te geven wat zij belangrijk vonden om te leren. Ook heb ik veel van de andere cursisten geleerd. Mijn algemene beoordeling over deze training is zeer goed. "
Tamara Vermaning
Schoonheidsstudio Les Visages in Amsterdam
"Verkopen zit niet in mijn systeem, dus om dit eigen te maken is niet makkelijk. Jacqueline kan het je zo aanleren, dat het nu op mijn eigen natuurlijke manier beter lukt. Deze training was precies wat ik nodig had. Voor mij was het compleet."
Helen Atok
Helen Juliëtt Huidverzorging & Aromatherapie in Amsterdam
" Wat mij het meeste aansprak in deze training is de manier van anders luisteren en communiceren met de klant om zo je verkoop te kunnen verbeteren. Ook de interactie vond ik heel erg prettig, hier heb ik ook veel van geleerd. "
Alina Molenaar
Instituut Perine in Mijdrecht
"Ik weet nu dat ik wat meer door moet vragen, behoefte opsporen zoals Jacqueline het noemt. Wat mij het meeste aansprak tijdens deze training is het intakegesprek met mij, zodat Jacqueline precies weet waar bij mij de behoeftes zaten. De cursus is goed te begrijpen en wat ik geleerd heb is goed toe te passen. "
Miriam van Geel
Huidverbeteringsinstituut HelMir in Schayk